fredag 6 januari 2012

Fest på Vegas vis - Toapapperskonfetti

Igår var sista dagen på jobbet innan trettonhelgen. Började kl. 7:15 och var ute med hundarna innan en snabbis. Vega ,som blev lite göralös hemma när jag var på jobbet, fick en ide att hon och Java skulle överraska mig med att ha konfettiregn till jag kommer hem. Lite sådär så att jag skulle få en riktig helgkänsla. Men hur ska man lösa det då??? Jo Vega hon märker att jag missat att stänga toalettdörren helt. Hon går in där och hittar till sin stora glädje en påse med ca 6 stycken toapappersrullar. Ja då var ju problemet löst och bara att göra planen till verklighet.

Vega hon drar ut toarulle efter toarulle och arbetar flitigt med energi och lust.  Måste ju vara fint tills husse kommer hem. GUD vad glad han ska bli!!! Historien förtäljer inte om Java är med på ett hörn och hjälper till eller om det är hon som är hjärnan bakom och Vega som utför.

Måste ge dem ett MVG för ett mycket väl godkänt arbete.

Vegas konfettiregn!!!

1 kommentar:

  1. Åh så fint! Nä, nog syns det att Java är helt oskyldig, hon är ju jättebekymrad över Javas påhitt ;)

    SvaraRadera