måndag 24 maj 2010

Hundkoja


I fredags så var jag på en liten tripp. Var på väg till stugan i Hammarstrand, men behövde lite bärhjälp först. Hade tidigare i veckan fått ett mms av Lotta som är matte till Easy ( Easy är Javas syrra) där hon undrade om någon vill köpa en hundkoja nu när hon ska flytta. Jag nappade direkt och svarade henne att jag ville köpa den. Det var ju ändå golvvärme, termostat (typ) och en lampa i den. Hur kan man då säga nej??? Å andra sidan kan man ju undra vad jag ska med en hundkoja till när jag bor i lägenhet?? Jag köpte den med motiveringen: "Det kan ju vara bra att ha ifall jag flyttar till hus någon gång i framtiden". Haha....jaja, ibland undrar man. Får hoppas att Java kommer tycka om den mer än vad Easy verkar ha gjort.

Så det blev en liten avstickare till Hedeviken fram och tillbaka innan jag tillslut hamnade i Hammarstrand vid kl. 23:40. Vilken tur att jag hade trevligt resesällskap till Hedeviken från stan och tillbaka i alla fall. Pether och hans snart 4-åriga dotter Tilde följde med mig.

Tack för det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar