fredag 24 juni 2011

Viktresa

En liten reflektion så här på midsommarafton.

På söndag är det 7 veckor sedan jag hämtade Vega från hennes kennel. Hon vägde då 1,8 kg. Idag när jag vägde in mina två dogs så stod vågen för Vega på 6,2 kg (Java vägde 18,2 kg). Det betyder att Vega har ökat sin vikt 3,44 gånger. Översätter man det till mig och om jag skulle gjort samma viktresa som Vega, så skulle jag då ha gått från 83,5 kg till nätta 287,24 kg. Slut reflektion.

Nä nu bär det av till stugan!!!

TREVLIG MIDSOMMAR!!!

3 kommentarer:

  1. Haha! Det blir mycket sill ikväll om du ska hinna ikapp i tillväxt...

    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  2. Jättekul att du är inne och kommenterar Jenny. Då ser man ju att det i alla fall är en som läser min blogg :) Hoppas ni har en trevlig midsommar med allt det innebär.

    SvaraRadera
  3. Ha,ha!

    Jag smygläser din blogg också.
    Hur roligt som helst att följa dig och dina mysiga vovs.

    Ha det fint i stugan!

    Kram
    MKE

    SvaraRadera